"Swedbank" un "SEB banka" teju vienlaicīgi nākušas klajā ar paziņojumiem, ka no pirmdienas, 11.oktobra klientu apkalpošanu klātienē veiks, ievērojot epidemioloģiski drošas vides augstākās prasības jeb tā sauktajā "zalajā režīmā".


Tas tiek pamatots ar valdības aicinājumu mazināt Covid-19 saslimšanas riskus un no pirmdienas izsludināto ārkārtas situāciju,.

Klātienes apmeklējums "Swedbank" filiālēs būs pieejams tikai personām, kurām ir derīgs Covid-19 sertifikāts, kas apliecina vakcinācijas vai izslimošanas faktu. Tas būs jāuzrāda kopā ar personu apliecinošiem dokumentiem pirms filiāles apmeklējuma.

Banka arī atgādina, ka no Covid-19 pandēmijas sākuma, "Swedbank" filiāles strādā pēc iepriekšējā apmeklējuma pieraksta. Arī šobrīd klientiem, kas plāno apmeklēt bankas filiāli, nepieciešams iepriekšējs pieraksts. "Swedbank" filiālēs klientus apkalpos tikai tie darbinieki, kuri vakcinējušies vai izslimojuši Covid-19.

Klientiem bez Covid-19 sertifikāta, banka piedāvā attālinātās apkalpošanas iespējas, izmantojot video konsultācijas, bankas virtuālo asistenta palīdzību, kā arī čata iespējas. Lai pieteiktos attālinātajai konsultācijai, banka aicina aizpildīt pieteikumu internetbankā vai zvanīt uz tel.+371 67445555.

Arī "SEB banka" klātienē apkalpos tikai klientus ar sertifikātiem, taču piebilst, ka "neatliekamu situāciju gadījumā, kad nevakcinētai personai nav citu iespēju kā risināt savu situāciju klātienē, būs iespējams lemt par klienta apkalpošanu klātienē, ievērojot visas epidemioloģiskās drošības prasības."

Ar klientiem, kuriem ir spēkā esošs pieraksts uz klātienes tikšanos filiālē, banka sazināšoties individuāli, lai izrunātu iespējas saņemt nepieciešamo pakalpojumu.