Latvijas vadošais e-komercijas uzņēmums Magebit, kas specializējas e-komercijas IT risinājumos, mājaslapu izstrādē un uzturēšanā un digitālajā mārketingā, savus pakalpojumus galvenokārt eksportējot, pēdējo divu gadu laikā piedzīvojis stabilu izaugsmi. Salīdzinājumā ar 2019. gadu apgrozījums audzis par aptuveni 30%: pirms diviem gadiem tas sasniedza 1,5 miljonus eiro, šī gada deviņos mēnešos – vairāk nekā 2 miljonus eiro, un plānots, ka līdz gada beigām uzņēmuma apgrozījums pieaugs līdz aptuveni 3 miljoniem eiro. 


Magebit piedāvā pilna cikla e-komercijas risinājumus un to uzturēšanu, galvenokārt darbojoties Magento e-komercijas platformā, taču strādā arī ar Shopify, WooCommerce u. c. Magebit ir viens no pirmajiem uzņēmumiem pasaulē, kas izveidojis serverless AMP* tipa projektu – paši savu interneta vietni, saņemot atzinīgu Google AMP komandas vērtējumu.

Šis ir arī vienīgais uzņēmums no Latvijas, kuru Amazon Web Services (AWS) izcēlis par inovatīvu produkta pielietojumu: Magebit bija vieni no pirmajiem, kas izmantoja AWS mašīnmācīšanās sistēmu datu analītikā, lai atrastu anomālijas darbinieku produktivitātē un varētu risināt problēmas, pirms tiek ietekmēti KPI rādītāji. Tāpat Magebit ir oficiālie Adobe un AWS partneri Latvijā, kā arī vadošais uzņēmums Latvijā, kas nodarbojas ar PWA (Progressive Web Apps) izstrādi un uzturēšanu. PWA ir tehnoloģija, ar kuru var panākt sevišķi ātru vietnes darbību, ļaujot tai strādāt arī offline režīmā un nodrošinot izcilu lietotāju pieredzi.

Uzņēmuma konkurētspējas priekšrocības ir augsta kvalitāte un individuāla pieeja klientam, ko nodrošina 72 sertificēti Magento programmētāji un stratēģiskie speciālisti. Klientiem tiek piedāvāti pilna cikla e-komercijas risinājumi un to uzturēšana, kā arī 24/7 atbalsts.

“Nav daudz aģentūru, kas spēj izveidot un uzturēt sarežģītus vai lielus interneta veikalus. Mums ir padziļinātas tehniskās zināšanas un pieredze ar nestandarta interneta veikaliem dažādās industrijās. Pie mums pārnāk klienti arī no aģentūrām, kas pasaulē ieņem pirmās vietas Magento izstrādē, un uzteic mūsu risinājumus. Būtisks solis izaugsmē pērn bija iespēja uzsākt sadarbību ar pasaules līmeņa klientiem, kas ir “Fortune 500” uzņēmumu pašā augšgalā,” stāsta Magebit izpilddirektors Artūrs Krūze.

Turpmākajos 2-3 gados uzņēmums plāno attīstīt biznesu un paplašināt ekspertīzi tieši e-komercijas jomā. 

“Sākotnēji mūsu kodols bija e-komercijas platformas Magento projektu programmēšana, taču esam jau paplašinājušies par pilna servisa e-komercijas aģentūru un varam nodrošināt gan augsta līmeņa e-komercijas risinājumus dažādās platformās, gan pilna spektra pakalpojumu no projekta, stratēģijas un dizaina izstrādes līdz uzturēšanai, SEO un mārketinga pakalpojumiem,” uzsver Artūrs Krūze.

Starp uzņēmuma klientiem ir MADARA Cosmetics, Volkswagen, Izdevniecība “Rīgas Viļņi”, UK Meds, Kurši, EKWB u. c