Kāda pircēja, veikalu ķēdes "Super Netto" kliente paudusi neapmierinātību ar apkalpošanu veikalā Jūrmalā.


Sūdzību portālā satriektā pircēja raksta:
Kasiere bija dusmīga jau apkalpojot klientu pirms manis, jo nebija novietots kociņš, kas atdala pirkumus. Tas bija 07.11.17plkst. 20.41.
Gaidīju rindā un dzirdēju, kā viņa jau dusmojās un saniknota caur telefonu izsauca citu pārdevēju, kurai bija jānoņem nepareizi iesistie produkti, kas bija nākošajam klientam. Arī es aizmirsu novietot šo kociņu, tāpēc pārdevēja pat nesasveicinoties uzsāka pārmetumus, ka, vai es pirmo reizi esmu veikalā un svarīgākais, kas mani visvairāk aizkaitināja bija tas, ka man, kā latvietei viņa pārmetumus izteica krievu valodā.

Es uzskatu, ka mēs dzīvojam Latvijā, kurā valsts valoda ir latviešu valoda un kamēr mēs nezinām, kādā valodā klients runā, ir jāsasveicinās latviski, lai saprastu tālāko komunikācijas valodu. Man nav jāklausās krievu valoda Latvijā.

Beigās, kad savu pirkumu sāku ievietot maisiņā, pamanīju, ka pie mana pirkuma stāv kāruma biezpiena sieriņš, kuru es pati nemaz nebiju ņēmusi. Pārbaudīju, vai tas ir čekā, lai pārliecinātos, vai iepriekšējais klients to nebija aizmirsis. Izrādījās, ka tas ir iesists manā čekā kaut gan pati to nebiju ņēmusi.

Es par to viņu informēju, bet viņa klusēja un neko neteica un izskatījās, ka devās prom no kases. Ja jau es par to samaksāju, tad ari paņēmu un aizgāju. Šī pārdevēja varēja reaģēt uz šo situāciju noteikti citādāk. Pārdevējai nav primārais klients. Izskatījās, ka viņa pēc iespējas ātrāk vēlas, lai rinda beidzas un iet prom. Mēs ejam uz veikalu, lai saņemtu šādu apkalpošanu? Vertēju to zemu, jo Jūrmalā šāda prakse tiek piekopta.

sudzibas.lv