Satiksmes pārvadi un tilti galvaspilsētā ir 40 - 50 gadus veci, un nevar sagaidīt, ka tie ir brīnišķīgā stāvoklī, intervijā Latvijas Radio sacīja Rīgas domes (RD) Satiksmes departamenta priekšnieka pienākuma izpildītājs Emīls Jakrins.


Komentējot iekšlietu ministra Sanda Ģirģena ("KPV LV") lēmumu likt Valsts policijai no ceturtdienas, 25. aprīļa, rīta slēgt satiksmi Rīgā pa Deglava tiltu, Jakrins atzina, ka tilta problēmas kļuvušas skaidrāk redzamas tikai tad, kad sākušies konstrukciju jaukšanas darbi. "Process bija normāls, saprotams. Būvniecības kontroles birojs to akceptēja līdz brīdim, kamēr mainīja viedokli un sacīja, ka būvniecību tālāk turpināt nevar. Pirmais, par ko jādomā ir drošība, taču nav neviena eksperta [atzinuma]," stāstīja Jakrins.

Tilta slēgšana ietekmēs daudzu rīdzinieku ikdienu, uzsvēra Jakrins. "Mēnesī gandrīz 2 miljoni [sabiedriskā] transporta pasažieru brauc [pa tiltu]. Bērnam būs uz skolu jāceļas sešos, daudzi desmiti tūkstoši [Rīgas iedzīvotāju] nebūs laimīgi. Sabiedriskais transports tiks pārplānots un novirzīts. Rīdziniekiem tas nozīmēs apvedmaršrutus - Zemitāna un Matīsa ielas pārbrauktuvēm nāksies uzņemt papildu transportu. Nekas cits neatliek, kā respektēt policijas redzējumu par šo situāciju," sacīja Jakrins.

RD Satiksmes departamenta priekšnieka pienākuma izpildītājs arī norādīja, ka galvaspilsētas tilti un pārvadi ir 40 - 50 gadu sveci "un mēs nevaram sagaidīt, ka viņi būs brīnišķīgā stāvoklī, kaut viņos nav ieguldīts".

Šogad Rīgā paredzēts Brasas tilta remonts, Vanšu tilta remonta projektēšana un Salu tilta remonta pabeigšana. Jakrins intervijā informēja, ka arī Salu tilta remonta laikā "atklājās daudz brīnumu".

LSM.lv