Klientam vienmēr ir taisnība – frāze, kuru katrs uztver atbilstoši savas audzinātības līmenim. Citi nolaižas līdz apkalpojošās sfēras darbinieku pazemošanai.


%%_photo_9638_%%

Šī stāsta varone strādā par kasieri veikalā. Par nopelnīto viņa apmaksā savas mācības. Tajā nelaimīgajā dienā viņai nācas atstāt pie vecākiem savu apslimušo dēlu, lai nenokavētu maiņu. Meitene pat iedomāties nevarēja, kas viņu sagaida.

Viņas maiņa ritēja kā ierasts. Kamēr vien neuzradās bagāta, eleganta, taču ar labām manierēm nekādi neapveltīta sieviete. Šī dāma arī iepriekš bija apmeklējusi šo lielveikalu. Šoreiz viņa bija kopā ar mazu meitiņu. Kā vienmēr, sieviete neatbidēja laipnajam sveicienam, bet tikai pastūma kasierei kuponus.

Neskatoties uz rupjo attieksmi, meitene "izsita" pirkumus un sāka darboties ar kuponiem. Izrādījās, ka vienam no tiem beidzies derīguma termiņš. Viņa to lapini paskaidroja bagātajai dāmai, taču viņa sāka kliegt un pieprasīja izsaukt vadību.

%%_photo_9640_%%

Kad administrators nāca pie neapmierinātās klientes, viņš dzirdēja, kā sieviete saka meitai: "Tagad tu saproti, kāpēc es tev lieku mācīties? Pateicoties man, tu nekļūsi par tādu neveiksminieci kā šī kasiere." Tas tīšuprāt tika teikts skaļi, lai pazemotu kasē sēdošo meiteni.

Administrators apstiprināja, ka sievietes kupona derīguma termiņš ir beidzies, un pēc tam... izņēma visus pirkumus no viņas maisiņiem, palūdza iet prom un vairs nekad neiegriezties šajā lielveikalā.

%%_photo_9641_%%

Tādai vadībai var tikai aplaudēt! Es ļoti vēlētos, lai visi priekšnieki būtu tādi. Un vēl - lai ļaunu cilvēku būtu pēc iespējas mazāk!